Annika Norlins text och musik blir föreställning på THM

bild

Samarbete mellan studenter från Teaterhögskolan, Musikhögskolan och Malmö Högskola

NÄR JAG SER DIG SER JAG ELD I DIG

"Jag låtsas att jag är nån annan.
För om du visste hur jag egentligen är
skulle vi aldrig behålla det här
och jag låtsas hellre hela livet
för att behålla det här"

NÄR JAG SER DIG SER JAG ELD I DIG är en föreställning om att våga vara ärlig. Om att våga prata om tabubelagda känslor. Om att vara arg, om att älska, om att hata, om att skämmas och viktigast av allt, om att uppleva sig själv genom sina relationer till andra människor.

Föreställningen bygger på Annika Norlins (Säkert!) fantastiska musik och text och undersöker samklangen mellan text, musik, skådespel och visuella abstraktioner.
Föreställningen är ett samarbete mellan studenter från Musikhögskolan och Teaterhögskolan i Malmö samt Malmö Högskola.

Tid: 27, 28 mars 18.00
ca 45min
Plats: Studio B, Teaterhögskolan, Bergsgatan 31, 214 22 Malmö
Föreställningarna är tyvärr fullbokade men skriv upp dig på reservlista genom att mejla: NJSDSJEID [at] hotmail [dot] com (NJSDSJEID[at]hotmail[dot]com)