Masterstudenten Niels Erling presenterar Satelliter på himlen

”Jag har upptäckt ett svart hål i universum.
Det är här.
I min mage.”

Joni har inget språk. Men hon har ett av universums svarta hål i sin mage. Ett svart hål som slukar allt som kommer för nära. Ljus, luft, leenden, skratt, glädje. Allt. Hålet slukar allt och trycker ihop det. Pressar det samman till det inte finns mer än ingenting. En kompakt klump av ingenting.

Satelliter på himlen är en föreställning om att känna sig utanför. Om att vara annorlunda. Om att önska att man var som alla andra. Om att bli ledsen. Om att bli arg. Och om att möta 44 elefanter på månen.

Föreställningen spelas på danska!
Passar alla från 7 år
50 min lång, utan paus
Boka biljett genom att mejla biljettbokning [at] thm [dot] lu [dot] se

KONCEPT, REGI OCH RUM: Niels Erling