Teaterhögskolan i Malmö, Medarbetare Jörgen

• Jörgen Dahlqvist
  • Carina Ehrenholm

Summary, in Swedish

Episoder utspelar sig i en vintrig småstad där gatljus speglar sig i den kalla snön och där människor befinner sig i rörelse; bort från andra och bort från sig själva. handlingen kretasar kring det möjliga och omöjliga i mötet med andra människor, om avgrunden mellan vad en människa är inför andra och vad hon är inför sig själv.
Del 2 handlar om suget efter nåt att dricka och om ensamhet och om sjörapporten och om hundar, men också om våldet som vi bär inom oss och om behovet av att undkomma och förklara vår egen och andras sexualitet.

Avdelning/ar

• Lärare (Musikhögskolan)