Linda Ritzén

• Carina Ehrenholm
  • Liv Kaastrup Vesterskov

Summary, in English

Karlskrona/Malmö is a radio play about how the contract between people change in a polarized society. The play takes off from a fictive event - a murder in Malmö by a perpetrator from a small city somewhere in Sweden. IN the aftermath of what has happened we meet a number of people that knew the persons involved that in different ways where affected by the event and how they react to what happened.
Text: Jörgen Dahlqvist.
Music: Kent Olofsson
Actors: Linda Ritzén, Malin Molin, Frida Stavnes, Carina Ehrenholm, Liv Kaastrup Vesterskov, Cecilia Milocco, Rikard Lekander och Kent Olofsson.

Avdelning/ar

• Lärare (Musikhögskolan)