Teaterhögskolan deltar på Sommarscen

Teaterhögskolan deltar på Malmö Sommarscen med verket collageverket "I huvudet på Teaterhögskolan"

Fyra studenter från sommarkursen Konceptuellt scenkonstarbete visar sina verk i en följd på Mölleplatsen den 3 juli kl 19-20.

Publiken bjuds in att ta del av morgondagens scenkonst redan i dag! Teaterhögskolan i Malmö presenterar – för öppen ridå – sin kurs Konceptuellt scenkonstarbete. Ett utmärkt tillfälle att få reda på vem och vad som kommer vara Det i framtidens Teatersverige.

Sommarscen Malmö är certifierat som ett Miljömärkt Event av Stiftelsen Håll Sverige Rent

Sommarscens Checklista!

• Ta med dig vatten hemifrån.
• Ta gärna med något att sitta på.
• Ta med hörselskydd till barnen på kvällsarrangemangen.
• Använd papperskorgarna, sortera när det finns möjlighet.
• Ta gärna med egen picknick.
• Det kan vara en god idé att kissa innan man går hemifrån, både för stora och små.
• Gå, cykla eller åk kollektivt för miljöns skull.
• Ta hand om varandra.

www.sommarscen.se